سردار حمید دامغانی؛
تابناک سمنان: سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه کشور در یک تقابل همه‌جانبه، اما مقتدرانه با دشمن است، گفت: با این اوصاف، نظام و انقلاب ما به سلامت از موانع عبور کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 29 April 2021

محرومیت‌زدایی» رسالت مهم بسیج سازندگی استان سمنان است

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سمنان بمناسبت هفته کار و کارگر، با بیان اینکه کارگران قشر پرتلاش، زحمتکش و نجیب جامعه هستند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آقا در بیانات مختلف عنوان کردند که کارگران ستون فقرات استقلال و اقتصاد کشور هستند.

حوزه اقتصاد پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی با اشاره به آخرین اقدامات خصمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: آخرین حربه‌ی متخاصمان در حوزه اقتصادی است چرا که آنان معتقدند، اقتصاد پاشنه آشیل هر نظامی است.

سردار حمید دامغانی  با تأکید بر اینکه کارگران سودمندترین و حیاتی‌ترین قشر جامعه ما هستند، اظهارکرد: امروز همه اذعان دارند، دشمن همواره طی این سال‌ها با بکارگیری انواع و اقسام روش‌ها سعی در زمین‌گیر کردن نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران داشته است و ناملایمات زیادی را مردم تحمل کردند اما اهداف دشمن برای به زانو درآوردن ملت شریف ایران اسلامی محقق نشد و ما به نوعی پیروز شدیم.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این پیروزی را  مرهون تلاش، عزت و غیرت کارگران خدوم و زحمتکش کشور هستیم، گفت: کارگران سودمندترین قشر جامعه ما هستند، آن‌ها با حداقل دریافتی، بیشترین تاثیر را در رشد و توسعه اقتصاد و مبارزه با دشمن دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان واحدهای تولیدی و صنعتی را سنگر مبارزه کشور و میدان جنگ با دشمن برشمرد و افزود: دشمنان دست به هر اقدامی برای زمین‌گیر کردن و توقف چرخ کارخانجات ما زدند.

دامغانی با اشاره به دیگر اقدامات دشمنان با هدف نابودی کشور، بیان کرد: دشمنان نظام به جهت اینکه قشر کارگر در سال‌های اخیر با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، در پی ورود از این منظر بودند.

وی کارگران را صاحبان اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان تصمیم به رو در رو قرار دادن کارگران با نظام داشتند تا کشور را دچار مساله کنند اما نجابت، اعتقاد و تعهد این قشر سبب شده تا ایران اسلامی به سلامت از این سد عبور کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار